Streaming yayıncıları ve markalarının hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olan bir merkez geliyor. Bu merkez, SEO uyumlu bir Türkçe açıklama ile birlikte, streaming yayıncılarının ve markaların büyümesine destek sağlayacak.
Türkiye’nin önde gelen oyun ve espor ajansı ve yeni nesil oyun yayıncısı Gaming In Turkey | MENA | EU, oyun dünyasını ileriye taşıyacak yeni projesi Hub of Streaming’i (HOST) duyurdu.
Streamcoi teknolojisi ve iş birliği ile gerçekleştirilen proje, içerik üreticilerini ve markaları bir araya getirecek. Dünyanın büyük markalarının Brezilya, Avrupa, Japonya ve dünyanın birçok farklı yerindeki mikro yayıncılarla bağlantı kurarak bir araya gelmesini otomatikleştiren teknoloji Streamcoi, Gaming In Turkey | MENA | EU ortaklığıyla Hub of Streaming (HOST) adı altında Türkiye’de faaliyetlerine devam edecek.
Oyun sektörü, dijital pazarlama faaliyetlerinin giderek önemini artırdığı günümüz piyasasında öne çıkan bir sektördür. Newzoo Küresel Oyun Pazarı Raporu’na göre 2022 yılında dünya genelinde 3 milyar oyuncu bulunuyor. Bu kitle, çoğunlukla Z kuşağı ve genç tüketicilerden oluşmakta olup geleneksel medya araçlarına pek başvurmadığı için markalar için zorlu bir hedef kitlesi oluşturuyor.
Bugüne kadar markalar, hedefledikleri görüntülenmeleri elde etmek için büyük içerik üreticileri ile çalışmayı tercih ediyordu. Ancak HOST, reklam verenlere daha geniş bir kitleye ulaşmanın alternatif bir yolunu sunuyor.
HOST, Twitch ve Youtube gibi popüler canlı yayın platformlarında mikro kitlelere hitap eden yayıncıları markalarla bir araya getiriyor. Markalar, hedefledikleri bilinirliği ve görüntülenmeleri elde etmek için platform üzerinden sponsorluk kampanyaları yürütüyor, içerik üreticileri de bu kampanyalara canlı yayınlarında yer vererek gelir elde ediyor. Bu model, yayıncıların canlı yayınlarını kesintiye uğratmadan ve markanın mesajını kesintisiz ileterek kazan-kazan prensibiyle çalışıyor.
HOST, yayıncıların kitlelerini büyütmeksizin para kazanma konusunda yaşadıkları en büyük sorunu ortadan kaldırıyor. Yayıncılar, takipçi sayılarını ve ortalama izleyici trafiğini göz önüne almadan HOST aracılığıyla hızla sponsorluk anlaşmaları yapabiliyor ve kazanmaya başlayabiliyor. Markalar için ise bu durum, birçok farklı yayıncıyı takip eden mikro topluluklara ulaşarak geniş bir kitleye erişmeyi sağlıyor. Ayrıca, bu kitleye hitap eden yayıncıları desteklemek, markaların güvenilirliklerini artıran bir etkiye sahip oluyor.
Twitch’in %99’u ortalama 250 veya daha az izleyiciye sahip mikro yayıncılardan oluşuyor. HOST sayesinde, ortalama izleyici sayısına bakılmaksızın her Twitch ve YouTube yayıncısı mevcut kampanyalara dahil olabilecek. HOST, Streamcoi tarafından desteklenen güçlü teknolojisiyle markaların binlerce yayıncıyla kolayca iletişim kurmasına olanak sağlıyor. Platforma özgü ve doğal tasarlanan marka mesajları, internet reklam engelleyicileri gibi araçlar tarafından engellenmiyor. Ek olarak, etkin bir raporlama sistemi sayesinde değerli veriler gerçek zamanlı olarak toplanabilir, kampanyaların etkinliği ölçülebilir ve ulaşılan kitle takip edilebilir.
Eğer yayıncı veya marka temsilcisiyseniz, Hub of Streaming’in resmi web sitesini ziyaret ederek yayınlarınızı daha kazançlı hale getirebilir veya [email protected] adresinden iletişime geçebilirsiniz.