Logitech, Blue markasını kaldırarak ürünlerini Logitech G oyun markası altında sunma kararı aldı. Şirket, Blue ismini sadece “teknolojilerimizi tanımlamak için” kullanacağını açıkladı. Yeti, Snowball ve diğer tüm Blue ürünleri artık sadece Logitech’in web sitesinin G bölümünde bulunuyor. Şirket, ayrıca Astro markasını da koruyacak. Logitech’in yeni stratejisi tüm Logitech G ürünlerinin, “daha derin bir entegrasyon” vaat ederek, tek bir yerden yapılandırılabilmesini sağlamak. Bu yeni yer muhtemelen G HUB uygulamasıdır.
Logitech ve Blue teknoloji sentezi adlı bu kararın ardında yatan sebepler nelerdir? Logitech, Blue markasını ortadan kaldırabileceğine dair zaten bir ipucu vermişti. Geçtiğimiz yılın sonunda Blue Sona adlı streaming mikrofonu Logitech G altında piyasaya sürüldü. Ayrıca, Yeti mikrofonun açıklamasını bir süre önce değiştirdi ve onu Blue VO!CE teknolojisiyle Yeti mikrofonu olarak tanımladı. Bunlar, Logitech’in Blue markası altındaki ürünlerin altında daha fazla çalıştığının işaretleri olarak yorumlanabilir.
Logitech, Blue’yu 2018 yılında 117 milyon dolara satın almıştı. Ancak Blue Microphones’ın, podcast, streaming ve diğer alanlarda çok saygı gören bir marka olmasının yanı sıra, beklenenden daha uzun bir geçmişi var. Blue, streaming ürünleri geliştirmeye başlamadan önce “Bottle” mikrofonu yaratmıştı. Streaming ses için tasarlanmış ilk mikrofonları Snowball, hala Logitech’te 50 dolarlık Snowball Ice olarak satışta. Bu nedenle, Blue markasının kendi markasının lehine ortadan kaldırılmasının tuhaf bir seçim olduğu düşünülüyor, çünkü Logitech markası Blue’dan daha az prestijli görülüyor.
Logitech G’deki Blue ürünlerinin hayatta kalmaya devam edeceğinin garanti edilmesi için, şirket Astro markasını A$Ap Rocky’nin de kullanıcısı olduğu, oldukça popüler olan bir marka olarak koruyacak. Şirket, “Astro markası, Logitech G markası altında premium konsol ses ürünleri serisi olarak yaşamaya devam edecek. ASTRO hakkında daha fazla bilgi ve topluluğumuzun çok heyecanlanacağını düşündüğümüz bir lansman için takipte kalın” ifadelerini kullanarak Reddit’teki bir SSS’de açıklamada bulundu.
Sonuç olarak, Logitech’in Blue markasını ortadan kaldırarak, Logitech G markası altında birleştirmesi teknoloji dünyasında büyük bir değişime işaret ediyor. Bu karar, Logitech ürünlerinde daha fazla entegrasyon, kolaylık ve ürünlerin çok daha kapsamlı bir şekilde yapılandırılmasını sağlayacak. Logitech, tüm ürünleri için tam bir entegrasyon ve güçlü bir ürün yelpazesi sunmak amacıyla Blue markasını kaldırdı ve ürünlerini Logitech G markası altında sunmaya karar verdi.
1
MSI, 12 Ekim’de düzenlenecek Red Bull Home Ground – Türkiye Elemesi’nin Resmi PC ve Dizüstü Bilgisayar Ortağı Oldu
3 dakika okuma süresi
2
Promosyon Defter Modelleri
2 dakika okuma süresi
3
edremit inşaat firmaları
23 dakika okuma süresi
4
edremit ev temizliği fiyatları
24 dakika okuma süresi
5
edirne temizlik firmaları
23 dakika okuma süresi
6
Çatı Marketi: Türkiye’nin Çatı Çözümlerindeki Lider Platformu
3 dakika okuma süresi
7
edirne kombi bakım
24 dakika okuma süresi
8
easy cep
21 dakika okuma süresi
9
e-ticaret danışmanlık
25 dakika okuma süresi
10
E-devlet Okul Yardım Parası Başvurusu Nasıl Yapılır
14 dakika okuma süresi