Ziraat Bankası müşterileri için Pos hizmetlerinde destek ve yardım sağlamak amacıyla 7/24 hizmet veren Pos Destek Hattı bulunmaktadır. Bu hizmet sayesinde, müşteriler pos cihazlarıyla ilgili yaşadıkları sorunlara hızlı ve etkili bir şekilde çözüm bulabilirler. Ziraat Bankası Pos Destek Hattı, profesyonel teknik ekipleriyle müşterilere kaliteli hizmet sunmaktadır. Hızlı ve güvenilir Pos hizmetleri almak için Ziraat Bankası ile iletişime geçebilirsiniz.
Pos cihazları artık hayatımızın vazgeçilmezi konumunda. Kredi kartı ve banka kartı kullanımının alışverişlerde daha fazla tercih edilmesi ile birlikte artık büyük-küçük tüm işletmelerde pos cihazları yer alıyor. Pos hizmetlerinde Türkiye’nin en iyileri arasında olan Ziraat Bankası’nı kullanıyor ve pos cihazınız ile ilgili destek almak istiyorsanız neler yapabileceğinizi aktarmak istiyoruz.
7 gün 24 saat boyunca ulaşabileceğiniz Ziraat Bankası Pos destek hattı için aramanız gereken numara 0850 202 35 00 ‘dir. Peki, pos destek hattını arayarak hangi konularda destek alabilirsiniz?
Pos cihazınız ile ilgili yaşadığınız tüm sorunlarda Pos destek hattı ile iletişime geçerek çözüm üretebilirsiniz.
Pos cihazınızın rulosu bittiğinde farklı ürünler kullanmak veya bankaya gitmek yerine Ziraat Bankası Pos Destek Hattını ücretsiz olarak arayarak iş yerinize gelmesini talep edebilirsiniz.
Sticker talepleriniz için yine bankaya gitmek yerine Pos destek hattını arayarak iş yerinize gelmesini sağlayabilirsiniz.
Ziraat Bankası Pos kullanıyorsanız hesap ekstreniz her ay sonunda kesilmektedir. Ay sonunda hazırlanan Pos ekstresi takip eden ayın 10. gününe kadar iş yerinize ücretsiz posta ile gelmektedir. Pos ekstresi ile ilgili tüm soru ve sorunlarda yine telefon üzerinden arayarak bilgi alabilirsiniz.
Ziraat Bankası Pos hizmetinden yararlanıyor ancak pos cihazı üzerinde iptal ve iade yetkisine sahip değilseniz Pos destek hattını arayarak alışverişten vazgeçen müşterinizin işlem iadesini yaptırabilirsiniz.
Gün sonu yapıldıktan sonra paranızın hesabınıza aktarılması ile ilgili problem yaşıyorsanız Pos destek hattı üzerinden çalışma sistemi hakkında ücretsiz olarak bilgi alabilirsiniz.
Pos cihazınız ile gerçekleştirdiğiniz işlemler ile hesabınıza yatan ödemeler arasında uyuşmazlık durumunda Pos destek hattını arayarak bilgi alabilirsiniz. İşlemleriniz bire bir görüşme ile kısa süre içerisinde tamamlanmaktadır.
Ziraat Bankası Pos Destek Hattı üzerinden yukarıdaki işlemler ile birlikte Pos cihazınız ile ilgili diğer tüm detaylar için yardım alabilir, yönlendirmelerden faydalanabilirsiniz.