Samsung yine büyük başarı yakaladı! Asya üzerinde yapılan çalışmalarda en sevilen marka olma konusunda çalışmalarını yürüten Samsung, kendine has bir tarzda çalışmalarını yürütmeye başladı ve haliyle de Asya üzerinde yine büyük başarı yakaladı. En sevilen marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyen marka, güçlü bir ilerleme yakalıyor.
14 farklı ülkede tüketicilere seslenen marka, Asya Psacific isimli araştırma şirketlerinin de katkısı ile yine marka bazında en sevilen oldu. 14 farklı ülkede tüketicilere ulaşan Samsung, gerek kalite gerek müşteri hizmetleri desteği ile kalitesini, tarzını ve yeniliğini büyük bir dilde ilerletmeye karar verdi.
Samsung teknoloji konusunda uzun süren araştırmalar yapan, argeye ayrı, üretime ayrı ve teknolojiye ayrı para yatıran bir marka. Güney Koreli teknoloji devi olarak ilerleyen markanın uzun süredir akıllı telefon konusunda ürettiği ürünler gerçekten etkili bir dil ile karşımıza çıkıyor ve sürekli yeni bir üretim üzerinde duruyoruz. Şirket tarafından piyasaya sürülen hemen hemen her ürün tüketici ile ilgili olduğu için daha çok kişiye erişmiş oluyor. Marka bazlı yaklaşımlar ve yeniliklerle birlikte Asya’nın en çok sevilen markası olan Samsung, kişisel olarak da sevilmeye başlandı.
Herkesin gıpta ettiği, adeta kıskandığı bir marka olma yolunda ilerleyen şirket, 14 farklı Asya ülkesinde en sevilenlerden birisi oluyor. İnsanlara anket yapıldı ve herkese hangi markayı daha çok sevdikleri soruldu. Bu soruya dair de güncel olarak ön plana çıkarılan seçenekleri kullanmaya başlayan marka, tam olarak 9. kez yine şampiyon oldu ve herkese daha hızlı bir şekilde ulaşmaya karar verdi diyebiliriz.
Profesyonel, etkili ve hızlı bir dilde ilerleyen markanın Asya’nın en sevilen markası olma yolundaki bu kutlu başarısını anlatmak adına, 5 farklı kategori yapıldı. 5 Ana kategoride yapılan çalışmalar sırasıyla farklı markaları da beraberinde getiriyor. Şirketin en sevilen markası inovatif yatırım üzerine kurulu olduğu için, çok sevilen marka olma ünvanı da buradan geliyor.
Samsung ile birlikte gelen diğer markalar da sırası ile şu şekilde aşağıya doğru iniyor.
Bu banda göre piyasanın en etkili markaları, üretimleri ve hizmetlerini yine güncel olarak görebiliyor ve şehir içi detayları da ön plana çıkarabiliyoruz.